Garanciát vállalunk!

A nálunk elvégzett beavatkozásokra megfelelő fogápolás mellett több éves garanciát vállalunk.

Mi az a homeopátia?

A homeopátia a hasonlóság törvényén alapuló gyógymód. Ezt a természeti törvényt Hyppokrates írta le az i.e. 5. században, majd Sámuel Hahnemann /1755-1843/, a homeopátia atyja, foglalta rendszerbe több mint 200 évvel ezelőtt. A homeopátiás orvoslás a hasonlót a hasonlóval gyógyítja. /Similis similibus curentur/ Ennek értelmében ugyanaz a szer, ami egészségeseken tüneteket hoz létre, a betegeknél képes meggyógyítani a hasonló tüneteket.
A leghasonlóbb szer az, ami a szervezet öngyógyító erejét aktiválni tudja és képes az immunrendszert megerősítve a szervezetet meggyógyítani. A homeopátiás orvoslás a hasonlóság elvén gyógyít, a nyugati orvoslás az ellentétesség elvén.

Hogyan alkalmazható a hoeopátiás gyógymód a fogorvosi rendelőben?

1. A mellékhatásmentes homeopátiás szerekkel kiválthatók az erős fájdalomcsillapítók, és az esetek nagy részében az antibiotikum adás is elkerülhető.
    A készítmények antibiotikummal kombinálhatóak, így az antibiotikum szedés ideje lerövidül. Mivel nem allergizálnak, hosszabb ideig is szedhetőek, gyakrabban alkalmazhatóak és függőség sem alakul ki.
  2. Megelőző jelleggel adva a beavatkozásnál várható nehézségek (pl.: elhúzódó sebgyógyulás) ki se alakulnak.
  3. Korábban nem megoldható esetek kezelhetővé válnak.
  4. Fogágybetegségek kezdeti stádiumban történő kezelésénél a komplex terápia részeként.
  5. A szorongás oldására a beavatkozás előtt közvetlenül vagy akár egy héttel előtte.
  6. Műtétek, foghúzások, gyökérkezelések homeopátiás előkészítésben illetve az utókezelés során alkalmazhatóak. A beavatkozások előtti homeopátiás gyógyszer bevétel meggátolja a gyulladás, vérzés, duzzanat, erős fájdalom kialakulását. A sebtől a kórokozókat távol tartja, a fájdalmat minimalizálja. A gyógyulási idő lerövidül, a regeneráció felgyorsul a csontszövet és a kötőszövet területén.
  7. Fogzománc erősítése száj-higiénés tanácsadással kombinálva.
  8. Mély töméseknél, a kiegészítő homeopátiás gyógymódnak köszönhetően sokszor elkerülhető a gyökérkezelés, nem alakul ki utófájdalom.
  9. Nyálkahártya sérülések (pl.: afta, herpesz stb.) gyorsan eltüntethetőek.
  10. A fogak túlterhelésére létrejövő rágóízületi panaszok homeopátiás szerekkel gyorsan regenerálódnak.

Hogyan kell szedni a homeopátiás készítményeket?

A homeopátiás golyócskákat, lenyelés helyett, nyelv alá téve kell elszopogatni, így azok rövid időn belül a száj nyálkahártyáján keresztül szívódnak fel. Esetleg szénsavmentes ásványvízben feloldva, alapos műanyagkanalas keverés után lehet az oldatot nagyon lassan meginni.
A golyócskák bevétele előtt és után legalább fél órával enni, inni, dohányozni, mentolos fogkrémet és rágógumit használni nem szabad!

Hogyan tároljuk a homeopátiás készítményeket?

A homeopátiás szerek nem tárolhatóak aromás anyagok, kozmetikai szerek valamint nagyfeszültségű elektromos berendezések (rádió, telefon, mikrohullámú sütő, tv, számítógép stb.) mellett, mert a homeopátiás készítményekben tárolt, betegséget gyógyítani képes információ megsemmisülhet!

Hogyan hatnak a homeopátiás készítmények?

Az egészség a homeopátiás orvosok szerint a test és lélek egyensúlyi állapota. Az egészséget az életerő tartja fenn és szabályozza a test öngyógyító erejét. Egészséges állapotban az életenergia akadálytalanul áramlik, betegség esetén viszont az életerő csökken és különböző tünetek lépnek fel (pl.: láz, bőrkiütés, túlérzékenység, ingerlékenység, magatartásváltozások). A test így jelzi a túlterheltséget, a bánatot, a fel nem dolgozott érzelmi traumák hatását, továbbá a környezeti ártalmakra vagy bármilyen káros külső tényezőkre is hasonlóképp reagál.

A homeopátiás gyógyszerekkel életerő serkentő impulzust lehet adni a szervezetnek, amely ennek következtében öngyógyító erejének aktiválásával képes egyensúlyát helyre állítani. Betegség esetén a sejtek egy adott hullámhosszon működnek, ezért nem mindig hatékonyak a kórokozók legyőzésében. A betegségre jellemző energetikai hullámhosszt csak a vele azonos hullámhosszon lévő homeopátiás gyógyszerrel lehet gyógyítani. A homeopátiás gyógyszer gyógyszerképének hasonlónak kell lennie gyógyításkor a beteg egyedi betegségképével. Ezért bármi is legyen a betegség, a gyógyulás azon múlik, hogy megtaláljuk-e azt az anyagot, amely a beteg tüneteihez leginkább hasonló tüneteket okozza.

Milyen összetevői és dózisai vannak a homeopátiás gyógyszereknek?

A homeopátiás készítmények ritmikus rezgésekkel teli szerek. Többnyire növényi, állati, ásványi anyagok őstinktúrájából nyerik. Az őstinktúra lehet mérgező, ezért ennek a megszüntetésére potencírozott hígítási sorozatok készülnek. A hígítást sok lépcsősen végzik és a szert minden egyes hígítás után erősen összerázzák. A végeredmény a végtelen kis mennyiségű anyagot tartalmazó homeopátiás gyógyszer. A homeopátiás gyógyszer nem mérgező és nincs mellékhatása sem! A szervezet öngyógyító erejét aktiválja és gyenge ingerként hatva, normalizálja a megzavart működést.

A homeopátiás gyógyszerválasztás, az egyedi alkatot figyelembe véve, egyénre szabott. A homeopátiás szerek alacsony, közepes, ill. magas potenciákban használatosak. Ha a kiindulási anyagot minden lépésben tízszeresére hígítják, akkor decimális (D) potenciasor keletkezik, ha százszorosra hígítják, akkor centimális (C) potenciasor lesz. Mindkét potencia sor esetében az ütve rázások száma tíz minden hígítási lépésnél. Az LM és Q potenciasor minden egyes tagja ötvenezerszeres hígítással és százszoros rázással készül.
A homeopátiás gyógyszerdobozon látható név a hígított anyagra utal, a C, D, LM, Q a hígítás mértékét mutatja, végül a szám a hígítási lépések számát jelzi.